Zwart en wit of juist niet

/
1 Comments

Zwart en wit kan een goede basis zijn voor je interieur. Wit maakt het fris en licht in combinatie met zwart wordt het geheel niet saai maar geeft het juist een stoere accent. Daarbij kunt je met een zwart en wit interieur een accent kleur erbij kiezen zoals groen of geel, deze kleuren zijn bij mij favoriet ook met hout erbij. De bruine pot vond ik laatst bij de kringloop en past leuk op de plank het wordt anders te zwart wit. ;)


Een geheel zwart wit huis past niet bij mij. Ik hou juist van een kleurrijk boeket op tafel wat je ook in mijn vorige blogpost kunt zien.

Hier een mix van oud en nieuw, soms opgeknapt of juist zo gelaten maar dat wisten jullie vast al.
Bij de kringloop vindt je unieke spullen wat ieder zijn huis anders maakt en dat is juist ook zo leuk. Via andere bloggers, instagram en pinterest haal ik inspiratie maar bij de kringloop is het een verassing of er iets voor bij jou thuis past.




1 opmerking:

Bij Eva Thuis . Mogelijk gemaakt door Blogger.